ناظر دوباره شخصی نکن♡ ازت خواهش میکنم همه ی آرمی ها باید بدونن چرا بی تی اس نمیاد ایران☆
14 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
ناظر دوباره شخصی نکن♡ ازت خواهش میکنم همه ی آرمی ها باید بدونن چرا بی تی اس نمیاد ایران☆
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
ولی من به این فکر میکنم که اگر بیان ایران کنسرت بزارن خیلیا توانایی رفتن بهش رو ندارن و بعدش واقعا جیگرشون آب میشه که کنسرت گذاشتن و نتونستن برن(بلیط کنسرت اون جلو ها ۴۰۰تا۶۰۰میلیونهو اون عقب هاهم کمکم۱۳میلیونه).پس دعا کنید وضعیت کشور اینقدری درست بشه که ارزش پول کشور بره بالا ک اینقدبالا نباش
دقیقا اینم هست ولی اینی که من گذاشتم اصلیشه.
کراشم چقدر به ایران اهمیت میده خداااا
ولی میدونی ما چقدر بدبختیم که تو ایران بدنیا اومدیم؟
یس😭
کاربر #مــــا⟭⟬ قبلا این تستو ساخته
میدونم اصکی نرفتی ازش فقط گفتم اون قبلا ساخته
ولی تستت عالی بود :)
عب نداره من زیاد اینجور چیزا برام مهم نیست داداش🌹
بله ، من اصکی نرفتم ویدیوش را دیدم❤تنکیو فور واتچ تست
یور ولکام اند ساری :)
عاخ جیمینم به ایران اهمیت میده؟🙂
درست شنیدم؟🥺
وایی چقد کیوتی عاخه جیمین😭😭
❤💗
چراااااااا ای خدااااا عرررررر